سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چه محصولاتی را می توان در سایت وردپرسی قروخت؟

در مقاله محصولات قابل فروش در سایت وردرپرسی خواهیم گفت که فروش آنلاین محصولات فیزیکی یک راه عالی برای کسب درآمد است. با این حال، این تنها گزینه ای نیست که شما دارید. از آنجایی که دنیا به سمت یک محیط الکترونیکی در حال حرکت است، می توانید برای کسب درآمد محصولات خود را در وردپرس نیز بفروشید. ترفند این است که انتخاب کنید چه چیزی را به مشتریان خود ارائه دهید.

اگر به تجارت الکترونیک علاقه مند هستید، فروش محصولات در وردپرس می تواند بسیار سودآور باشد. معمولاً توزیع آنها آسان تر و معمولاً ارزان تر از محصولات سنتی است.
در این پست، ما با بحث در مورد برخی از مزایای فهرست کردن محصولات برای فروش در سایت وردپرس خود شروع می کنیم. . در مرحله بعد، 10 گزینه را بررسی خواهیم کرد تا به شما در شروع کار کمک کند. با سایت ساز سایت همراه باشید.
چرا محصولات برای فروش در سایت وردپرسی هستند؟
هنگامی که شما در مورد ایجاد فروشگاهی برای محصولاتی صحبت می کنید که می توانند در وردپرس فروخته شوند، مردم فرض می کنند که شما برای صحبت کردن به یک محصول فیزیکی نیاز دارید. . اگرچه این مطمئناً یک گزینه است، اما الزامی نیست.
فروش محصولات برای فروش در سایت وردپرس مزایای زیادی دارد. برای شروع، اغلب هزینه های کمتری در رابطه با اقلام غیر فیزیکی در مقایسه با اقلام فیزیکی وجود دارد.
علاوه بر این، فرآیند فروش آنلاین محصولات دیجیتال اغلب زمان‌بر و پیچیده است. به عنوان مثال، می توانید یک ویدیو یا اثر هنری را به صورت رایگان ایجاد کنید و سپس بر اساس زمان و مهارتی که برای ایجاد آن صرف شده است، آن را بفروشید.
معمولاً لازم نیست نگران مالیات و هزینه های حمل و نقل باشید و نیازی نیست که به یک مرکز تکمیل یا توزیع فکر کنید. همه اینها به ساده سازی و خودکارسازی تجارت الکترونیک کسب و کار شما کمک می کند.
یکی دیگر از مزایای بزرگ فروش محصولات دیجیتال این است که معمولاً فقط یک بار باید محصول را ایجاد کنید. سپس می توانید تا حد امکان به مشتریان بیشتری بفروشید و توزیع کنید. این می تواند به شما کمک کند در زمان صرفه جویی کنید و در عین حال سود خود را به حداکثر برسانید.
محصولاتی که می توانید در سایت وردپرس خود بفروشید
اکنون که کمی در مورد اینکه چرا فروش محصولات در سایت وردپرس خود ایده خوبی است، می دانیم، وقت آن است که برخی از گزینه های خود را بررسی کنیم. در زیر 10 کالای دیجیتالی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
1. دوره های آنلاین
یکی از محبوب ترین و موثرترین راه های کسب درآمد اینترنتی، فروش خدمات آنلاین است. شما می توانید برای هر مهارت یا موضوعی که می خواهید یاد بگیرید یک برنامه مطالعه ایجاد کنید.
علاوه بر این، پلتفرم هایی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد محتوای دوره آنلاین و برنامه های درسی خود استفاده کنید. بنابراین چه یک مربی سنتی یا حرفه ای باشید که به دنبال فروش محتوای ممتاز به مشتریان هستید، ابزارهای آموزش الکترونیکی متنوعی برای انتخاب دارید.
به عنوان مثال، کاربران وردپرس می توانند از افزونه هایی مانند LearnDash یا LifterLMS استفاده کنند.

همچنین می توانید از پلتفرم های شخص ثالث برای بازاریابی دوره های آنلاین خود مانند Skillshare یا Udemy استفاده کنید. با این حال، من سعی می کنم در صورت امکان مستقیماً از طریق وب سایت شما بفروشم. این به شما کمک می کند تا یک تصویر حرفه ای و با اعتماد به نفس ایجاد کنید.
2. الگوها
یکی دیگر از محصولات دیجیتالی که ممکن است به فروش آن فکر کنید، قالب ها هستند. اگر مهارت های اولیه در طراحی گرافیک یا هنر دیجیتال دارید، این می تواند مفید باشد.
انواع مختلفی از قالب ها وجود دارد که می توانید ایجاد کنید. برخی از محبوب ترین ها عبارتند از:
خلاصه و پیشنهادات
گزارش ها و ارائه های تجاری
تراکت
یک تصویر گرافیکی در شبکه های اجتماعی
شما می توانید یک بار محصولات خود را ایجاد کنید، سپس آنها را به مخاطبان گسترده ای بفروشید. به علاوه، برای شروع به هیچ چیز دیگری به جز نرم افزار یا ابزار آنلاینی که برای ایجاد یک الگو نیاز دارید، نیاز ندارید. این می تواند یک پردازشگر کلمه مانند مایکروسافت ورد یا چیزی گرافیکی تر مانند Adobe Photoshop باشد. همچنین ممکن است بخواهید ابزار آنلاینی مانند Canva را در نظر بگیرید که به شما کمک می‌کند انواع گرافیک‌ها و قالب‌های با کاربرد آسان را ایجاد کنید.
3. کتاب های الکترونیکی
از جمله محصولات دیگری که می توان در سایت وردپرسی به فروش رساند، کتاب های الکترونیکی است که برای مدت طولانی یکی از بهترین ها بوده است. راه های سودآور برای کسب درآمد آنلاین آنها جزو اولین محصولات دیجیتالی بودند که وارد بازار تجارت الکترونیک شدند و هنوز هم محبوب هستند.
این محصول دیجیتال ممکن است به کار بیشتری نسبت به سایرین نیاز داشته باشد. نوشتن یک کتاب ممکن است ماه ها طول بکشد. ممکن است نیاز به استخدام یک ویراستار و مصحح داشته باشید. با این حال، هنگامی که کتاب شما آماده شد، می توانید آن را در وب سایت خود در دسترس قرار دهید و شروع به کسب درآمد کنید.
مکان های دیگری وجود دارد که می توانید کتاب های الکترونیکی خود را در آنها توزیع کنید. به عنوان مثال، می توانید از یک بازار آنلاین بزرگ مانند آمازون برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر و افزایش سود استفاده کنید.