سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت

چرا باید وب‌سایت داشته باشیم؟

شاید این سؤال برای شما هم پیش بیاید که اصلاً چرا باید سایت داشته باشیم یا طراحی سایت چه کمکی به کسب‌وکار ما می‌کند؟ در سال‌های گذشته کسب‌وکارهای اینترنتی بسیار محدود بودند و فقط سازمان‌های بزرگ از وب‌سایت‌ها بهره می‌بردند. با پیشرفت علم و تکنولوژی و گسترش اینترنت، امروزه تمامی صاحبان کسب‌وکار ترجیح می‌دهند مغازه‌ای برای خود در بازار بزرگ اینترنت داشته باشند. شبکه‌های اجتماعی زیادی آمدند و در میان مردم محبوب شدند و پس از مدت کوتاهی برنامه دیگری همه‌گیر شد؛ اما سایت همیشه بوده و هست و قطعاً اگر یک سایت موفق داشته باشید، می‌توانید کسب‌وکار خود را دگرگون کنید.

یکی از مهم‌ترین موارد این است که امروزه بیشتر مردم ترجیح می‌دهند کارهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند و خرید اینترنتی سال‌به‌سال در حال افزایش است. برای مثال به‌صورت اینترنتی تصمیم می‌گیرند نزد کدام پزشک مراجعه کنند، از کجا غذا یا لباس بگیرند. درواقع با داشتن سایت شما می‌توانید خود را به مشتریان معرفی کنید.

همچنین می‌توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی با مشتریان خود در ارتباط باشید. با افزایش کرونا بسیاری از مشاغل آسیب دیدند زیرا مردم قادر به خرید حضوری نبودند. با داشتن وب‌سایت می‌توانید در هرجایی که هستید، در هر زمانی فروش داشته باشید.

در گذشته مردم توقع داشتند هر کسب‌وکاری یک آدرسی برای خود داشته باشد تا بتوانند به آن اعتماد کنند. در حال حاضر وب‌سایت همان محل کار شماست. اگر در حوزه فعالیت خود سایت نداشته باشید، به‌راحتی مشتریان خود را به سمت رقبای خود می‌کشانید و فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهید.

چگونه از طریق سایت به کسب درآمد برسیم؟

برای کسب درآمد از سایت روش‌های مختلفی وجود دارد که در ادامه به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی با محصولات فیزیکی

منظور داشتن سایتی مشابه با دیجی‌کالا یا آمازون است. یعنی شما می‌خواهید محصول فیزیکی خود را از طریق سایت به فروش برسانید. برای این کار یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی کرده و محصولات را به همراه اطلاعات، وارد سایت می‌کنید. بعد از مدتی که روی سئوی سایت خود کار کردید (سایت شما از رتبه ی خوبی در گوگل برخوردار شد) مشتریان وارد سایت شما می‌شوند و محصول موردنظر خود را خریداری می‌کنند. این روش یکی از پردرآمدترین روش‌های داشتن وب‌سایت است.

با سفارش سایت فروشگاهی دیگر نیازی به داشتن مغازه فیزیکی برای فروش محصولات خود نیستید و با این کار می توانید در هزینه های کرایه مغازه صرفه جویی کنید.

سفارش طراحی سایت آموزشی با محصولات مجازی

با راه اندازی سایت آموزشی میتوانید برای یک بار یک محصولی را تولید کنید ( برای مثال یک آموزش ویدیویی را ضبط کنید ) و چندین بار آن را به فروش برسانید. از طریق این روش هم میتوانید درآمد زیادی از سایت بدست آورید.

سفارش طراحی سایت شخصی

با داشتن سایت شخصی می‌توانید رزومة خود را به اشتراک بگذارید که کلاس کاری بالایی هم دارد. اگر تخصص یا کسب‌وکاری دارید، از طریق وب‌سایت می‌توانید خدمات خود را به دیگران معرفی کنید.

سفارش طراحی سایت شرکتی

خرید سایت شرکتی و طراحی سایت شرکتی و برندسازی می‌تواند درآمد زیادی را برایتان به ارمغان بیاورد. از طریق وب‌سایت می‌توانید خدمات شرکت را به کاربران ارائه دهید و مشتریان زیادی را جذب کنید.