سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نرم افزار سمراش

 ابزار سمراش چیست؟

سمراش ابزاری است که به کارها کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی ، ازجمله کمپین‌های سئو را اجرا کنند. این ابزار بازاریابی همه‌کاره، به شما در اجرای سئو، تبلیغات کلیکی و برگزاری کمپین‌های بازاریابی محتوایی کمک می‌کند. با سمراش، می‌توانید ترندهایی را که در حوز? کاری شما رخ می‌دهند، شناسایی کنید. این ابزار، سئوی داخلی سایت شما را بررسی می‌کند و  کمک می‌کند تا صفحات خود را بهتر کنید. درواقع، به شما این امکان را می‌دهد که صفح? خود را بهتر بشناسید و آن را برای سئو، در راستای دستیابی به لید بهتر، بهینه کنید در این مقاله قصد داریم تا به برسی سمراش بپردازیم برای ادامه مطلب با سایت بیلدر همراه باشید.

 

سمراش به شما کمک می‌کند تا کلمات کلیدی خوبی را برای کمپین خود شناسایی کنید. به کمک آن می‌توانید بفهمید که رقبای شما از چه کلمات کلیدی‌ای استفاده می‌کنند و چگونه در گوگل رتبه می‌گیرند. این نرم افزار درواقع به شما دربار? اینکه چگونه می‌توانید در این نوع رقابت‌ها حاضر شوید، کمک می کند.

 

سمراش برای افرادی ساخته شده است که درزمین? بازاریابی دیجیتال نیاز به کمک دارند. حتی اگر تجربه یا دانش کمی درزمین? سئو دارید، سمراش درک و استفاده از سئو را برای شما آسان می‌کند.

 

سمراش در چه زمینه‌هایی قابل استفاده است؟

همان‌طور که اشاره شد، سمراش در زمینه‌های مختلف مرتبط با بازاریابی دیجیتال قابل استفاده است. این زمینه‌ها شامل پنج مورد می‌شوند و در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

 

1) سئو

رشد ترافیک سایت به‌شیوه‌ای کامل و آسان با کمک تکینک‌های زیر:

 

پیدا‌کردن میلیون‌ها کلم? کلیدی

تجزیه‌و‌تحلیل بک‌لینک‌ها

 سئوی تکنیکال

برسی روزان? جایگاه شما در صفح? نتایج موتورهای جست‌وجو

2) بازاریابی محتوایی

ساخت محتوایی که رتبه‌بندی شود (بدون نیاز به دانش تخصصی)، با کمک تکنیک‌های زیر:

 

یافتن موضوعاتی که با مخاطبان شما همخوانی دارد

ارائ? نکات کاربردی برای ایجاد محتوای سئو‌پسند

بررسی و توسع? محتوای شما براساس معیارهای دقیق

برسی میزان ریچ (reach) محتواهای شما

3) تحلیل بازار

مشخص‌کردن استراتژی بازاریابی رقبای شما با کمک:

 

تجزیه‌و‌تحلیل ترافیک هر سایت

یافتن استراتژی پیشرفت رقبا

ارائ? ایده برای افزایش سهم بازار شما

پیداکردن گپ‌های کلمات کلیدی (Keyword Gap) و گپ بک‌لینک‌ها

4) تبلیغات

یافتن چگونگی دستیابی به چشم‌انداز، بدون صرف هزینه‌های بالا با کمک:

 

یافتن بهترین کلمات کلیدی برای هر کمپین تبلیغات کلیدی

برسی چگونگی تبلیغات و صفحات لندینگ رقبای شما

بهبود هزینه‌های تبلیغاتی

تجزیه‌و‌تحلیل کمپین‌های تبلیغاتی Google Shopping

5) شبکه‌های اجتماعی (SMM و SERM)

ساخت مؤثرترین استراتژی‌های شبکه‌های اجتماعی با کمک:

 

زمان‌بندی و پست‌کردن محتوا در شبکه‌های اجتماعی

تجزیه‌و‌تحلیل عملکرد پست‌ها

برسی و تجزیه‌و‌تحلیل صفحات رقبا

ایجاد و بهینه‌سازی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

چرا بهتر است از این ابزار استفاده کنیم؟ + 5 مزیت مهم SEMrush

اگر به ‌دنبال اجرای کمپین سئو برای سایت خود هستید، SEMrush نرم‌افزاری عالی است که مزایای زیادی در استفاده از آن وجود دارد. در ادامه به بررسی پنج نمونه از مهم‌ترین این مزایا می‌پردازیم.

 

1) عملکرد سایت خود را درک خواهید کرد.

هنگامی که یک کمپین سئو را اجرا می‌کنید، نمایش نتایج به گذشت زمان نیاز دارد. ممکن است شما به این فکر کنید که آیا روش‌های بهینه‌سازی شما کارساز هستند یا خیر. با کمک Semrush، درک روشن‌تری از عملکرد کمپین خود خواهید داشت. سمراش به شما می‌گوید که سایت شما چگونه کار می‌کند. خواهید دید که چه میزان ترافیک از طریق ابزارهای ارگانیک (و همچنین ترافیک پولی) به ‌دست می‌آورید. همچنین، به شما نشان می‌دهد که آیا ترافیک سایت شما در حال افزایش است یا کاهش.

 

از طرفی، خواهید دید که چگونه برای کلمات کلیدی مدنظر خود رتبه می‌گیرید. این امکان به شما کمک می‌کند که کمپین خود را برای حفظ رتب? کلمات کلیدی و بهبود آن‌ها بهینه‌سازی کنید.

 

2) کلمات کلیدی ارزشمندی را پیدا خواهید کرد.

انتخاب کلمات کلیدی بخشی جدایی‌ناپذیر از سئو است. هنگامی که مخاطبان شما جست‌وجویی را انجام می‌دهند، از کلمات کلیدی برای یافتن نتایج جست‌وجوی مرتبط استفاده می‌کنند. با کمک SEMrush می‌توانید کلمات کلیدی ارزشمندی را برای کمپین خود پیدا کنید. این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی مناسب کمپین شما، تحقیقات کلمات کلیدی را انجام می‌دهد. این کار به شما کمک می‌کند که لیست کاملی از کلمات کلیدی ارزشمندی که کسب‌و‌کار شما به آن‌ها احتیاج خواهند داشت، تهیه کنید.

 

همچنین، با کمک Semrush شما می‌توانید کلمات کلیدی را که رقبای شما استفاده می‌کنند، شناسایی کنید. این کار به شما بینشی دربار? کلمات کلیدی‌ای که ممکن است از قلم انداخته باشید می‌دهد تا بتوانید به سرنخ‌های ارزشمندی برسید.

برای مثال شما قصد سفارش سایت شرکتی را دارید، در ابتدا برای برسی می توانید از این ابزار برای یافتن کلمات کلیدی خود بهره مند شویدو